TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana

weh korang...ehh...lupa bagi salam...assalamualaikum
weh...sori la sbb aku xupdate blog ni...bkn pe....uniten pny connection cam hapa je...saba jelaa.......ble suh tambah kelajuan...macam2 alasan die bagi...padahal yuran bkn main tggi...geram gle....

ni lg satu...dah la tenet lembap....nak bkk bnda pntg pon xdapat...geram gle...ODETTE bkn nak bg pnjm broadband..hahahahahaha..........tengdekut gle odette....jgn marah...kekekekeke...
pape pon...cuti ni mmg bosan gle....khamis ct..xda bnda nak wat..nak kuar pon member lak xda helmet....sabo je la....ni jumaat ni lg xda bnda nak buat....dok sengsorang kat umah..member aku yg kat umah len xda....balik la...kuar g jumpa awek la...aku mn de awek.....odette bkn nak aku..hahah(tibe2)...

sabtu n ahad n mmg laaaa.lg buhsan.......lg st...dah r lab kimia n lab fizik tertangguh 3 lab setiap satu subjek...gle r nak replace...mangkok gle...sabo2...

k la....nak tenagkan ati...

tschuss

0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~