TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana

1. Butirkan 8 perkara mengenai kamu?

~lelaki;suka warna itam merah dan biru;ada motor;ngah foundation kat uniten;mata dah mula silau(nak bli spec..tggu duit mara);alaaaa,,banyak laaaa...malas...last...sk odette(hahahahaha...gelak je leh)

2. Namakan 8 tempat pernah kamu diami?

~melaka;smsah;taman siswa(pehh...kenangan);setiawangsa;turki;mekah;madinah;UNITEN(korang nak caya..cayalahh,,xnak sudah..haha....nnt nak g ngn odette lak...[perasan sndri])

3. Siapakah 8 orang yg ingin anda ditemui ?

~asal laa femes nau soklan nih...adeh...8..banyak r....7 dah jumpa...tggl lg satu....korang tetapkan..hahahaha

4. Namakan 8 akaun bank yg pernah dibuka oleh kamu?

~woi..akaun bank pon nak taw ke..nak hack amik duit mara aku r tuh..wawawawa...

5. 8 kelab bolasepak terkemuka dunia pilihan kamu?

~haha...the blues..CHELSEA...;haha..satu dah..ha..lg satu..wallabies..ehh(kelab rugbi)

6. 8 perkara yg tidak bisa kamu lakukan?

~korang ni...msti la perkara yg xelok..adeh..xkn nak wat bnda xelok...arak,clubbg...never step closer ...xkan ku sentuh bnda2 ni..hahahah..

7. Sebutkan 8 perkara akan dilakukan pada si hawa/adam ?

~nak adam ke hawa...aku member nama hawa xda...adam ada r...apa nak wat ngn adam...ntah..hahaha..dah lama xjumpa..kalau jumpa frst skali kutuk die r(mean tegur)heheheh

8. Apakah 8 perkara yg dilakukan semasa anda masih kanak-kanak?

~soklan ni best...men gasing;layang2;guli;buli...ehhh..mn de...;mandi sungai;menangguk;panjat pokok mangga(haha...ni best..makan atas pokok)..dah 8 ke lom...yg paling best....berkawan sewaktu kanak2...

9. 8 perkara dilakukan semasa study di IPT

~belajar btul2(pesan parent aku);berkawan;bersukan;bergaul mesra...;bodek pakgad(xnak kn saman);makan kat up10;apa lg ek...alaaa...awal lg laaa...

10. 8 perkara dilakukan semasa menganggur :-

~mn pnh menganggur...n xnak menganggur...apa laaaaaaaaa...bosan kot menganggur...asik makan tdo men game makan tdo men game...............P/S:belajar sungguh2 supaya xmenganggur

11. 8 perkara semasa di kota singapura

~ekeleh...cam aku pnh g singapore.......teringin nak g..../me xda peluang...sob2(odette...jom g)

12. 8 perkara kerje depan pc:

~frst skali bkk ym..kedua bukak tenet(fs,ms,fc,tagged,blog)..ketiga..bkk skype..kalu perlu...slalunya bkk kalau nak smbg ngn member aku kat france...pastu lak..men game...pastu wat keje...pastu edit gambar...pas2........3..wakakakaka

13. makanan kegemaran?

~nak taw ke....xda specific lor...apa yg sedap aku makan la...

14. minuman pilihan?

~haaa ..ni ada...carrot susu...ceh..minum carrot susu..tapi mata silau gak...hahahaha

15. siapa cintamu sekarang ini?

~mn ada(malu2).......ehh..xda laa..mn de...alaaaa....xda..btulllll......ok u got me...odette(perasan sndr je....cakap xnak caya..mn de)hahahahahah

16. teman paling rapat ?

~sapa yg aku dok rapat2 tu ...tu la teman rapt aku...hahahaha...mai jadi teman rapat aku..

17. Sebutkan 8 orang member rapat kamu di IPT?

~nik,nayo,din,zul,syam,keri,ca,zira,jimmy(nama nak nama omputih),muiz,kael,last but not least...odette....elehh..yeke..huuuuuu..jawab sndr

18. 8 orang guru paling kamu suke?

~guru tingkatan,guru rugbi,guru bm,guru lk&tk,guru addmath&math,guru bhsa german,.......gurubesar(pengetua)...xsuka lgsung...hahahah.....mmg xdisukai ramai....last but not least.....guru2 yg dah mengajar aku sampai aku ke tahap ni....terima kasih guru2 ku...(bkn gurukul:mohabatein)

19. Butirkan 8 perkara hobi dan minat kamu?

~men game,men rugbi,men2,klu ada camping...ok gak,nyakat orang..hahahaha..best2.....minat baru nih-->berteater

20. Apakah 8 perkara yg ingin dilakukan ?

~daku ingin lakukan yg terbaik(tibe2)

21. Siapa yg mahu dijadikan tagged seterusnya?

~hahaha..sapa mangsa yg bkk blog aku nih n ada blog...silalah buat tag nih...yg xda blog tu pon buat gak....pandai2 r...kalau x kn saman....muahahaha(gelak sopan)

0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~