TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana

ehem2...ni adalah bunga rose ungu..die suka ungu...so..ble ditambah ngn rose..mmg cantik..bunga ni mmg rare..so..i hope i can get it for her..(perasan aku)

haaaaa...ni la kete yg die idam2kan..mini cooper merah..mmg smart..sesuai tuk die..(cm pnh tgk die aku ni)..haha...pape pon...ni adalah kete idaman die
ni lak ..korg xtaw ke apa ni..apa laaa.adeh..ni la external HDD...heh...die nak je adiah cm ni tuk burfday die...wawawaw.....adalak adiah men mntk2 ek..pe la minah ni



ni...ni...emm..sebenarnya..pamandangan cameron wktu senja..sunset..ahaha.ari tu die nek cameron..xtawla dapt ke x tgk permandangan ni..act die sk tempat sjuk2..dingin...ceh..cm omputih lak..hah..
papepon..ni adalah keinginan yg ada dalam diri die yg dah die kongsi(crita) ngn aku...who just read this...u know what i mean(xda pe pon)(malu2)
waawawawawawaw
~tschuss~




0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~