TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
benda yg paling penting tuhan...kedua..family...odette..sori..ko xmasuk dalam top 3..hahahahah

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
hahaha..tadi sblum balik aku bli baju ujan...haha..aku bawak moto so...sediakan baju ujan sebelum ujan...muahahaha

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
nak pk sal kawin ...lama lagi...tapi xpe la..jawab je...aku nak garden wedding...most romantik wedding just for my future wife...heheheh....(kalau jadi)

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
hubungan aku ngn sapa ???odette ke...hmmm.....selama-lamanya...kalau odette nak../me sedeh

5. Adakah anda dilamun cinta?
HAAAAA!!!...hmm...aaa..(berpeluh2 nak jawab)...ntah la....xtaw la...lamun cinta penye..(P/S...xda sapa nak aku)

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
makan malam..??restoran ...dah lama xmakn malam kat restaurant...yg aku ingt la...tym pc fair ari tuh....kat burger king...mahal nak mampos.....

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
buku lali???buku lima??haha...aku bli buku raymond chang CHEMISTRY ninth edition..hahahahahahahaha

8. Apakah nama penuh kamu?
nama pon nak tanya...nak berkenalan ke...heh...nama diberi muhammad hafiz bin mohamat...tapi xlam lagi tukar dah nama tuh...ada Ir depan die...cewahhh

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
dua2 senang...tapi ngn ayah takuts2 sket la..hehe....dorang parent tercinta...xbek membahagikan kaseh...sbb dorang bela aku dari kecik samapi besar...xda pon nak bahagi2 kaseh...heheh......dah mula dah aku ni....next>>>>>>>

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
jodoh aku...sbb...sbb die jodoh aku laaa....odette..adakah ko...hahahahahahahahah

11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
~adin
~nik
~nayo
~zoul
~anisa syahira
~keri
~zimin & fahmi(geng kfc)
~odette a.k.a dila(alaa..dalam ym ngn msg je)

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
ye r...xkan nak suh maid..aku mn ada maid..hehe..kat umah mak aku yg masukkan dalam mesen basuh..pastu mesen basuh yg basuhkan...

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
disneyland...heheh...aku nak melancong....tggu ada duit sndri

14. Pelukan atau ciuman?
ishk....dua2 xnak kalau lom kawen...gle kot...dosa....free2 kn ciuman tangan mak bapak aku kalau dorang taw aku wat cam tuh

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu
~happy go lucky
~senang wat kawan(awek pon boleh)
~sore die best
~...
~...xda lagi sbb aku xpnh tgk die...hahaha

16. 8 perkara yang amat saya gilai
~gaming
~biking...moto2 berkuasa tinggi
~keta2 lawa cam BMW..mazda..dan lain2...nnt aku bli..tggu duit mara masuk..hahah
~computing
~chatting
~berkenalan
~melancong
~paling gle-->RUGBI

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
~dol
~jebeng
~ya ALLAH
~weh
~woit
~gle ahh
~best tuhh
~wawawawawaw

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
~buku fizik
~buku calculus
~ buku kimia
~novel ADAM(5 kali dah baca...best)
~notebook(lappy)..book gak
~buku lali
~buku lima
~ulat buku

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
~fall for you(seconhand serrenade)
~molek(elyana)
~follow me(uncle kracker)
~1973(james tumpul)
~ayat2 cinta(rossa)
~lucky(Jason Mraz feat. Colbie Caillat )
~balqis(unic)
~red hot moon(rancid)

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
~belajar rerajin
~ingt pesan mak bapak
~belajar addmath
~belajar kimia
~belajar fizik
~belajar LK
~belajar TK

20. Mari men'tag' 8 orang lain.
~leesa
~mashi
~apple
~shiela
~kucai
~subaili

tschuss

0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~