TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana

1.What is the relationship of you and him/her?
~aku ngn mashi???kawan...npe ada masalah..hahahah..die kawan yg bek

2.Your 5 impressions towards him/her?
~I)die baik
II)setia..ni mmg aku jeles..huu...
III)leh tahan lawa(comel kot) ntah..xtaw nak describe
IV)die..mmg...pandai...
V)last skali......aku rindu die as kawan...aku rindu sume..aku kat sini xda sapa nak jumpa...hahahah

3.The most memorable things he/she had done for you?
~alaaa..apa ek...apa....ntah...xda kot...huuuuuuu...haaaaaaa..ada...die wat diri die as kawan yg baik

4.The most memorable things he/she have said to you?
~die cakap...bob....sebernarnya...aku..............nahhh.just kidding....xda pe pon..aku bkn ada affair ngn die...mampos aku kn blangkong ngn zai kang..haha

5.If he/she become your lover, you will...
~hehe..kalau die jadi chenta aku...aku akan...dibelasah hingga nyawa2 cacing kepanasan oleh zai..apa punya peribahasa la

6.If he/she become your enemy, you will...
~xda deh die jadi musuh aku.....memandai je..soklan ni nak aku bermusuhan ngn mashi ke apa...dol tol..sengal...

7.If he/she become your lover, he/she has to improve on...
~ya ALLAH....kan aku cakap..die xkan jadi makwe aku....gila kot....xpahm jawapan tol soklan nih(P/S ...sapa la nak aku....)

8.If he/she become your enemy, the reason is...
~ni lagi satu soklan yg xpaham jawpn..aku xkan jadi enemy die or sebaliknya....kan2 mashi..heh.fren 4 eva

9.The most desirable thing to do on him/her is?
~desiable???apa tuh..jap bukak kamus oxford...hahah.........apa yg aku nak wat kat die...nak tgk die bahagia ngn azif...dorang mmg sepadan...mashi..wish u best of luck on ur relationship...cukup umur jemput aku kenduri kawen ko

10.The overall impression of him/her is...
~tanya lagi sal impression ...adeh...ok laaaaaa.memandangkan ni soklan last ..aku jawab....overall.....she deserve better..(xda kene mengene)

tschuss

0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~