TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana


haaaa....ni tukar sket....warna je pon....ok...nak cite sal idup aku nih....alaaa.gambar ni aku letak je...sesaja...jangan tertipu lak....start dari tadika sampai la skang...banyak liku2 kehidupan yg aku lalui....tpi bukan nak cite sume pon....hahahahaha
aku kat uniten ni bagi aku...ni kehidupan baru aku...agak bebas tapi aku dapat kawal...kat sini frst2 masuk..sapa pon aku xkenal..haha...tym orentasi la macam2 aku aku kenal...sampai dapat wat besfren...tapi xlama sbb aku ...aku....ishk..susah nak cakap....aku la yg wat sume nih...aku merosakkan segalanya...hahahahah...jahat gak aku nih.....ok...sian die...die dok ym aku tanya sal aku wat cam ni....mmg bengang gak r die...sori r...aku...wat ada sebab....huu..kat sini sport aku masuk rugbi...aku ni mmg darah raugbi...anak2 aku sok yg laki mmg aku suh maen rugbi...bagi brani sket...rugbi ngn aku mmg xdapat dipisahkan la....mmg la...dah kat skul menegah pon aku men tuk kedah....tapi kat sini aku x aktif sangat la...ntah pasal tah....tapi mula sem dua ni aku agak mula aktif...heheheh...haaa...kelab ni yg best....aku masuk kembara n astena...tapi yg paling aktif astena la...kat astena aku amik teater...heheh....aku jadi pelakon teater tuuu...huuu......skang nih ada projek...teater eksperimental....haa...korang lawat r blog nih....http://rumahteater.blogspot.com ...kat sini korang akan nampak nama aku kat bahagian kumpulan astaka...heheh.......pasal akademik lak...sem 1 mmg xmemuaskan langsung...so..sem ni aku nak try dapat 3 pointer keatas....ehehehe....doakan aku...
jumpa lagi...tschuss

0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~