TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana

salam aidilfitri sume..huhuh......xsedar act dh nk abis puasa...perghhh....men puasa jeee..blaja....study...test...prob...campur2 sume....xperasan jadinya dh nk 29 ramadhan..huhuh......huhuhu....rasanya..selama ramadhan ni....agak bnyk dosa aku wat...T__T.........apa nk jadi la..dosa kat mmber2 aku....kat si dia.....kat family(ada x).....huhu...pape pon....aku nk susun sepuloh jari nk terjun kolam..ehhhh.xx....nk memohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki atas sume salah silap aku.....nnt aku bagi duit raya(klu ada).....huhuh.....btw......thanks kepada semua yg memeriahkan lagi gath mmber2 kite ari selasa ari tu bersamaan 15 hb......you guys greatt.....ekeke.....ni aku post ni baru lepas kemas umah..huhu..basuh kipas..kemas bilik....yeayy..anak lelaki yg leh diharap..lol..huhuh........last but not least

::SeLamAt HaRi RaYa::
::MaaF ZaHir BatIN::

0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~