TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana

ya allah...4 mggu aku down...try to pretend to be cool....still cannot...nape ni...seksa...nape xda sapa paham aku...kat mana lagi aku nk luah..klu bkn blog ni...then org len baca..then komen....dpt yg tlg xpe..ni kang lagi aku kn ada la....sbb xda sapa paham aku....wktu aku perlukan die...mana die..xda....yelekkkk...tapi len yg tlg aku....even die pon xpaham aku..tp tlg aku sket2...ini la blog....teman cyber....just a page....tp still xdpt tenangkan dr....plssss...tlg faham aku.........im getting mess up....smpi bile nk cmni.....harapan...die buang harapan aku cmtu je.....harapan yg die bagi....hmm....nasib aku cm ni..apa nk wat......n she's heartless now......n malam ni aku wat satu keputusan yg aku sndr xnk....aku syg die...andai kata baca ni...just nk kamu tahu...kputusan ni xrela pon....terpaksa wat sbb xnk bg kamu grm..bgg or gaduh....plss put ur heart back...coz syg sgt2 kamu........xleh idup normal cm ni.....plss.....put it back together...klu baca ni...tlg...ym or msg......andai kata kamu nk bri pluang kat aku lagi......ok...pls...............................................just need ur answer..........hope kamu tahu apa aku inginkan dari kamu.......

salam..
tschuss

0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~