TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana

ini adalah blog yg bertuan MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT....so..apa2 yg aku taip kat dalam ni adalah hak aku...dengan blog ni aku luahkan apa aku rasa...aku luahkan apa aku nk..aku share apa aku rasa...so...xkesah la apa aku nk tlis...kan2..huhuhuhu...so..mntk maap la ye....andai kata aku tensen ke..apa ke...nk cite kat org len xleh...blog ni la tmpat aku mengadu..aiceh..sengal sos..wahahahaha....k la...malas cite bnyk...

salam
tschuss

::SeLamAt MenYamBuT HaRi RaYa::

2 comments:

sumpa aku mcm xbpe nk cam ko kt sogo ritu...
lalala~

hahahahahaha....yele ko..smpi ati...mentang2 aku makin selekeh..huhuhuuh

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~