TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana


hmmm...nak kerja mmg nak...tapi bkn waktu aku ngn sem la...xkire la dah degree ke...aku xkan keje waktu sem ......aku ingt ble cuti sem aku nak keja kat tmpat keje lama aku...tapii....cuti sem aku sekejap gleeeee...2 mggu je...mak aih..aku nak keje pe...oppss...lupa lak...tmpat keje lama aku adalah....jeng2....KFC tesco melaka...heheh..aku skg ngah online kat sini la...jmpa mmber tmpt keje aku..heh...banyak lak awek kat sini...tym aku keje dulu xda lak ramai cam ni...yg ada pon dulu xcun..hahahaha......./me jelesss...kekeke....kerja kat sini mmg best...cam satu family....sampai aku pon nyakat manager...hahahaha......ni aku ngah tggu manager yg aku baik tuh..tapi..xsmpi2 lagi...hmmm..xpela.......korang tgk la gmbr nih...heheh

0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~