TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana

Aik...pe nih..aku nak cite sal len..menyibuk je monyet nih...kawan sapa nih...odette..kawan ko ke..heheheh
Haaa..kalau korang nak taw sebab pe kat langkawi ada satu tasik nama die tasik dayang bunting...korang tengok gambar bukit tuh...tasik tuh kat atas bukit..korang nak g kn panjat bukit..baru sampai kat tasik tuh


Heee...finally...some of my family...tu abang aku..abang atas aku...umu dalam 27-28..hehe..umur pon aku xtaw..aku sekepala la gak ngn die...heh

Ni la sebahagian keluarga aku...kiri tu mak aku...kanan tu ayah aku...tengah2 tu adalah satu2nya anak perempuan parent aku...satu2nya kakak yg aku sayang...slalu gak gadoh..haha...tapi mmg aku sayang die
Haaaa....ni anak buah aku yg ke-8...hahah...geram gile kat budak sorang nih....cerdik yg amat..hehehheh........tapi nak jaga die xsusah..hehe...sng je...mmg aku geram ahh.....jaga ko muiz...cuti ni aku nganyah2 ko.hahah







K..jumpa lagi...tschuss.....



0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~