TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana

here we go....august 1st....apa yg ada kat tarikh ni...hmmm..apa ek....ni la tarikh friendship day...act la kan...aku xpenah taw bape tarikh friendship day ni..wakakakakak....truk gile aku..aku just taw bile ada org wish or aku terbaca...then insyaallah..aku terlupa balik...huhuhuh....terbaik..wakakak..
apa la nak jadi ngn aku ni...huhuh...tapi....even aku lupa tarikh..aku xkn lupa kawan aku....kawan2 aku amat penting bagi aku..dorg datang selepas keluarga aku..xda kawan2 aku..mmg aku xkn dpt hidup dengan hepi..sedeh..enjoy....xkn...dorg la yg mewarnai kehidupan aku selepas keluarga aku....kadang2 aku terlupa nama dorg...tapi...aku xpenah terlupa wajah dorg...seyes......kebanyakan senior aku...mmber2 aku..aku akan tegut dulu..baru dorg perasan tu aku..wakakakak..........sbb....dorg sume hadir dalam pengalaman aku..dalam hidup lepas aku...kenapa aku perlu lupakan dorg..even dorg benci aku ke...marah aku ke...xsuka aku ke..."suka" aku ke..ekekeke...aku xkn lupa dorg...dengan sapa aku duduk kat uniten ni..dengan kawan2 aku gak...dengan sapa aku lunch..blaja...dengan kawan2 aku gak..dengan sapa aku men..dengan kawan2 aku gak...dengan sapa aku bertekak..dengan kawan aku gak....even aku da wat salah kat dorg..seyes..lps aku wat salah tu aku akan rasa bersalah.....huuuu...aku xda niat nk wat sume tu.....tp...everyone of them...stick in my heart.,....love them all....lucky to be fren with u all guys....thank you.....

tschuss...

0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~