TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana

salam sume...hmmm...bicara dimulakan dengan salam.....adeh..lama xupdate...tp apsal nk update je ada je masalah......sekarang aku dh masuk sem baru kat uniten...nk dikatakan lg....aku pon check-in apartment...ari sabtu ari tu....dapat bilik...katil...tp aku tgk..dh ada mamat dok katil aku..xpela..dok katil sblh tu...apa nk kesahkan..member2....twin sharing room je pon....sepatutnya aku serumah ngn kamal,kaduk n pojie.....nk dikatakan lg....kaduk tbe2 dpt umah len...xpela...sok nye lak iaitu ari ahad....tibe2 ada lak lg sorg masuk blik aku....xpela....aku kan baik ati...g pindah bilik sebelah....dengan ati yg sabar sambil menghentak2 almari dan pintu..wakakaka....bengang sehhhh.....bercelaru system tu....ntah kemana aku g....smpi kamal kol aku aku asik marah2..sian die...jadi mangsa kemarahan aku..mana taknye..bengang gle3....panas jiwa dan ati siottttt......esoknye lak...iaitu ari ni ari isnin....hamik aku.....bilik yg aku dok tu ada lg 2 org dok....LAGI BENGANG SIOTTTTTTTTTTTT........MANA AKU NK TINGGAL.. aku tgk balik system umah aku kat umah kaduk...tp lagi panas...dh ada mamat dok katil aku..mana aku nk dok...andai kata aku g duduk sana ..mana budak tu nk duduk....(apa susah..dok atas lantai...wakaka)..erk......seyes2......last ngn ati yg panas...g la jumpa cik nizam....settle ngn die..sblm dpt settle...nk jumpa die..beratur punya la panjang...perghhh..ngn hari yg panas..haba yg panas...ati yg panas...mmg panas aku 3 ari ni.....pas settle ngn die...aku g la amikkn kunci untuk budak yg dok katil aku tu...die dpt umah len act.....pergg...member2 die wat kampung lak kat umah ni....adeh.....saba je......mmg aku bnyk bersabar....tp dalam2 panas ni.....ada gak org yg leh sejukkn ati ni...hahaha..suke2...ekeke....ada gak simple remedy aku balik......aiceh..k la...nnt post len.......btw....aku suka sem ni..blik ngn mmber2 best aku..ekekeke...


tschuss~
salam~

0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~