TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana

ni la kumpulan teater kelab kilat tnb....syabas wat dorg..persembahan korg mmg gempak
erk..apa ni...gmbr cencored pe..wakakakak
hahahaha..my gadget....tu speaker baru..yeah..evo 3...perfect sound quality..ekeke..mula2 bli ..pagi tu dh kn marah ngn cik nizam sbb memekak men cs..wakaka
antara medal2 aku tym zaman kegemilangan aku...ada lagi nk letak..xmuat..kebanyakannya medal rugbi...
tiga sekawan yg ...erk...agak happy go lucky..wakakak..br pas tgk teater....


tschuss~

0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~