TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana

hahaha...jumpa lagi...kali ni xnk cakap sal sedeh2..sal my life ke..apa ke...sbb apa yg aku cari aku dh jumpa...just tggu masa je...insyallah..kalau itu ALLAH bagi..aku trima ngn ati yg amat terbuka..

bertarikh 2/4/1991...lahirlah seorang anak kedunia yg diberi nama MUHAMAD ZAKI BIN MUHAMAD ZAFIR....eleh...nk blagak la tuh..mentang2 tarikh lahir die sama ngn tarikh lahir 2 fast 2 furious IV..dh 18 dah(ayat perli)wakakaka..huh...wakakak...tapi...apa yg best..besa la...dh besday boy..apa lg..kn "celebrate"la..wakakakakak...kek org makan kat mulut..ni die makan kat muka..wakakaka..terbaik...hahahah...xpa la...apa yg peting..moga dia panjang umur n murah rezeki..moga rahmat dicucuri keatas die dan kehidupan die....

hmm..nk buh gmbr die xda lak..wakaka....xpa....anda lawat je blog ni ..tu pon kalau ada gmbr die.ekekeke..... http://zaki91.blogspot.com.

salam
tschuss

0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~