TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana

ehem2...salam sume...tajuk dah BI tp sori la..aku tetap dalam BM..wakakak..aku wat kang..melalut je kang...tonggang terbalik grammar aku kang...grammar k..bkn grandmother...ekekekek...adeh...
ari tu wat impromtu...markah leh tahan la...bangga gak la..erk...leh la...alaaa..ok la tu...ekekekek...pas ni information speech...apa tah mende ni..pelik aku..pelik2....aku xdtg smggu baru awal sem tu...haaa..amik ko...satu apa aku xtaw..wakakaka....tapi yg paling best...kali ni aku team ngn seorang berbabgsa cina....information speech ni memerlukan kapel...haaa..apa korg pk.ingt aku gay ke...kapel mean pasangan yakni berkumpulan yg memerlukan 2 orang setiap kumpulan....hish....ada ke pk aku camtu..xbek....ada sapa2 leh tlg aku x....apa yg kn wat dalam information speech nnt...aku xtaw apa2 la...xpa2...korg xnk tlg aku..cm ni la...kawan dari dalam perut ibu lg.....erk....?~!?...ngarut dah aku ni....wakakaka.......pape pon..aku mmg nak dapat markah tggi..ekeke..improm2 dh lopeh...tggl apa lg aku pon xtaw....ntah la..nape la BI ramai yg susah nak follow...susah sgt ke BI tu...hmm...tapi...bg aku BI ni la korg pny masa depan....tgk la....all jobs field someday will need to use english..aiceh....speaking lak..sah2 xbtul..waekakakakk....tol apa aku cakap....ntah2 nak berniaga pon kn taw english..haaa.....nk wat bancian umah ke umah ke...kan2??....
-huh..btul3(ipin)
wakakakaka.......nk taw satu rahsia x...act aku....ekeke..alaaa..malu2 la nk cakap..bkn xtaw..aku ni pemalu orangnye..(pemalu ke)....orang cakap la(sapa la yg cakap tu)...aku pon rasa aku pemalu(perasan tol)...wakakak......papepon...aku akan senantiasa berdoa agar kejayaan mengundang aku dan aku paling harap parent aku dapat tgk aku berjaya n aku kawin sblum dorg menghembuskan nafas terakhir dorg untuk menghadap ilahi.....bab ni xleh cakap ni...melelh air mata(jap lap air mata jap)...................................................sapa xsayang parent wehh...mmg xsedar diri la orang tu...ok la...haa..awak tu..ekek..ym taw...ekek...(lol)...k

salam
tschuss

0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~