TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana

terbang xda kepak...lol...superman leh la...wahahahaha...opsss..lupa...Assalamualaikum sume dan salam sejahtera...aku xtaw la kene ke x tajuk ngn isi aku ni..wahaha...lama xpost...bnyk bnda nk ckp...dari itu...ini...lol...start dari mana ek....hmm...baik2...PRS dengan kerjasama MPP uniten ada buat satu program dinamakan BAKSIS(bakti siswa).....program anak angkat...perghhh..not my taste..wahahaha...ramai ajak...ekeke....aku tolak cmtu je...tapi ada la sorg mamat ni..nama die CHIKARA....org korea....huh..korea la sgt..wahahahahaha...die bleh g pomot nama aku kat mmber aku lagi sorg...dh taw bond friendship kami kuat kan.....udah die ajak..ada org pomot...xg nnt apa lak dorg kat....coz aku syg dorg..huhuhuh....maka aku ikut la g baksis tu.....dengan berbekalkan 0 pengalaman....pada hari jumaat malam yg lepas...bermula lah TOT baksis...iaitu training of trainers dimana disini kami akan lakukan modul2 n berbincang apa yg akan dilakukan nnt di baksis tersebut...ehhh ...lupa lak...baksis tu diadakan di sg.chenaam penang......perghh..dalam program tu mmg fun gile2..tp klu skali down..mmg down...huhuhuhuh...smpi aku kn penjara smbil mulut di salotape...wakakakakaka.........best...aku ngn gang2 aku ramai g baksis tu....mmg have fun gile2.......hari terakhir TOT baksis tu ari ahad...huhuh....jmpa lagi dorg 17 nov ni.....btw....lupa nk mention...dak2 muadzam pon join..yehaaaaaaa..hahah

kesibukan kedua berlaku dh lama iaitu....pertandingan cereka...aku sebagai ajk hadiah kn sediakan hadiah..perghhhhhhhh.....gile ko bz....kn panggil sana sini..aku lak bnyk meeting xdpt join sbb ada lagi satu bz...perghhh...apakah mggu tu..mmg gile2...smpi mggu ni...start ari isnin..aku jarang balik umah...bz ngn sumthng n cereka ni..adeh...papepon...hadiah dh tempah..tggl nk amik....hope sume ni menjadi..ekekeke....

kesibukan ketiga....yg ni best even sibuk2 pon..ekekeke....iaitu leh gak la dikatakan hidup aku di u ni....teater...yesssss.....kami training satu teater simple but pnuh pengajaran.......dengan tema 'Ini Teater Bukan Teater" bertajuk "Apa Ada Dalam Surat Khabar".....kami melakonkan pelbagai watak dgn penuh emosi ala-ala pelakon teater pro gitu..ekekekeke....so...dengan berbaki 3 hari training selepas TOT baksis tu+pertandingan cereka......agak la susah nk fokus kat teater...perghhhhh......tapi..dengan berkat kerjasama team kami...kami dpt hias pentas...training lagu bg...training lighting...n paling penting n best....kami pny pementasan dpt smbutan dan pandangan +ve dari sume penonton...best2....n kami sume..melakonkan watak kami dengan penuh emosi...dan kami berjaya menarik perhatian penonton..syabas kesemua rakan2 aku.......

ok...now...masalah kehidupan lak..wahahahaha..malas cite..kite sume mmg ada masalah..n setiap masalah ada jalan penyelesaiannya....n aku..xnk panjang2kan masalah aku..aku jumpa org tu..n trus settlekan....apa yg aku taw skang......hati aku tenang.......coz i had a simple remedy....
and ni...aku nk sapa2 yg baca blog aku....iaitu kawan2 aku yg sama2 berjuang ngn aku kat uniten ni...aku mintak maaf atas salah silap aku....aku taw aku ni xbek sgt...tp aku nk korg taw sgt2.....to all my bro...kaduk,kamal,pojie,faiz,chika,anas, n to all my sis..azwa,syaza,aya,yana,zaza n sume yg agak2 gang2 kite2.......I LOVE U ALL

0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~