TerUskAn KehiDupAn | CabAraN dUniA

Tempuh Dengan Berani Walau Sesukar Mana

ramai mmber aku ada sumthing kat tarikh ni..perkenalan pertama la..besday la..tarikh penting la....best gk dorg ada tarikh yg leh wat dorg hepi...huhu...bagi aku...xkesah la apa pon tarikh..asalkan tarikh tu penting...msti die akan hepi...huhuh.....tapi aku...xda tarikh2 pntg....stakat 7/3...besday aku....yg len xda dah...teringin gak nk wat tarikh pntg..mayb sesuatu yg wat aku hepi sgt2..bnda yg aku harapkan....hahahahahaha...tp tu la...org tua2 ckp..jgn suka berangan...sma la cm aku....berangan je manjang..huhuhuh.....yelaaa kan..nk wat cm ne..udah taw kite ni xdpt apa yg diharapkan....berangan je leee...huhuhu......tapi pape pon....korg bersyukurla ngn apa yg korg ada......jgn sesekali sia2 kan peluang tu...susah nk datang dua kali.......klu sapa dpt..mmg untung la...tapi mmg sengal klu peluang kedua tu die sia2kan gak.......apa2 pon....hargai apa yg korg ada.....

::life is like a candy box,you will never know if u dont taste the candy::

0 comments:

~EmaS DuNiA~

Prince Network Community

Prince Network Forum Community
Prince Network Blogger Community

~take ur number~

~TimE Is GolD~

~comment box~


ShoutMix chat widget

~TenTang Ku~

:~Nama diberi MUHAMMAD HAFIZ BIN MOHAMAT

:~Saya tinggal di emm...malas nak tls alamat...melaka sudeyh..

:~no fon aku...017*******(nak pm aku).ni no sampai bile2

:~email bob_predator2002@yahoo.com ..ni email tuk sume...fs,fc,ms,tagged,flickr,n ym...

:~saya bersekolah di...ehh..sekolah lak...ada kat UNITEN laa...

~pengikutku~